Antalya Diş İmplant

Dental implant tedavisi, diş eksikliği olan hastalarda eksik dişlerin giderilmesine yönelik bir tedavi yöntemidir. Antalya diş implant uygulaması iki aşamada gerçekleştirilir. Uygulamanın ilk aşamasında dişin eksik olduğu çene kemiğine implant adı verilen titanyum vida yerleştirilir. Çene kemiğinin yapılan implant ile kaynaşması için, implantın markasına ve özelliklerine bağlı olarak 1 ile 3 ay gibi bir sürenin geçmesi şarttır. İkinci aşamada ise bu kemikleşme bölgesine porselen kaplama adı verilen metal veya zirkonyum destekli, ağzınızın ve diğer dişlerin yapısına uygun bir protez yerleştirilir. Protez imalatında genellikle iki yöntem kullanılır, biri yapıştırma yöntemi, diğeri ise vidalı sabitleme yöntemidir. Hastaların ağız yapısına hangi yöntem uygun olursa olsun bu yöntem ilk tercihtir. Bu yöntemi kullanarak günlük hayatınızı kesintiye uğratmadan kullanabilirsiniz. Diğer dişlere köprü gibi çok fazla boya uygulamanıza gerek kalmaz aynı zamanda sağlıklı ve uzun ömürlü dişlere sahip olursunuz. Ayrıca diş estetiğiniz ön plana çıkar ve daha rahat gülümsemenize ve endişelenmenize gerek kalmaz. Antalya’da diş implant tedavisi olmaya karar verdiyseniz, iyi bir Konyaaltı diş kliniği size bu konuda yardımcı olacaktır.

Son yıllarda yapılan araştırmaların sonuçları, vida şeklindeki implantların uygulama kolaylığı ve uzun süreli başarısı nedeniyle tercih edilen implantlar haline geldiğini göstermiştir. Konyaaltı implant tedavisinde, genellikle lokal anestezi altında yapılan küçük bir cerrahi operasyonla implant çeneye uygun konuma getirilir ve yaklaşık iki ay içerisinde kemiğe kaynaması beklenir. Sonraki aşamada protezi taşıyan conta implantın üzerine yerleştirilir ve normal yenileme işlemine geçilir. Bu tedavi süreci, muayeneden tedavinin tamamlanmasına kadar yaklaşık 2,5-3 ayı kapsamaktadır. Konyaaltı diş tedavisi ile mükemmel dişlere sahip olabilir ve uzun süre kullanabileceğiniz diş implantlar ile harika bir gülümsemeniz olabilir. Diş implant tedavisinde uygulanan teknikler genellikle aynı olsa da, uygulanan malzemelerde farklılıklar olabilmektedir. Malzeme tercihi tamamen size bağlıdır ancak bazı durumlarda ağız ve diş yapınızın da kullanılacak olan malzemeye uyumlu olması önemlidir. Diş hekiminiz, bu konuda size çeşitli tavsiyelerde bulunacak ve malzeme tercihi için birlikte karar verebilirsiniz.