Uzman Hekimlerimiz ile Sağlıklı Gülümsemenize Kavuşun

Ağız Diş ve Çene Cerrahisi

Dişlerin aşınması ve olası nedenlerden dolayı hasar görmesi olağandır. Zamanla kemik veya ağız dokusunda oluşan hasar, ciddi sağlık sorunlarına sebep olur.

Çene Eklemi Rahatsızlıkları

Ağızdaki çiğneme kasları, çene eklemi, bir kısım baş ve boyun kasları, eklemler, dişler, yanak, dudak ve tükürük bezlerinden oluşan sistemi olumsuz etkileyen problemleri içeren hastalıklardır.

Çocuk Diş Hekimliği

Pediatrik Diş Hekimliği olarak bilinen bu branş, 0-15 yaş arası çocuklarda süt ve daimi dişlerin korunmasını ve tedavisini içeren dental bir bilim dalıdır.

Dijital Diş Hekimliği

Dijital Diş Hekimliği tanımı, son yıllarda sıkça gündeme gelmektedir. Sadece dental dünyada değil, diğer tüm sektörlerde dijital çağa ayak uyduran gelişmeler yaşanmakta.

Diş Beyazlatma

Dişleriz, en belirgin ve estetik uzuvlarımızdır. Konuşma, gülümseme ve beslenme gibi tüm ihtiyaçlarımızı dişlerimizle yaptığımız için, dişlerimizin her zaman beyaz olması önemlidir.

Diş Eti Hastalıkları

Diş eti hastalıkları, diş köklerini çevreleyen diş etleri ve dokularda meydana gelen hastalıkları içerir. Erken teşhis ve tedavi edilmez ise, cerrahiye varan ciddi operasyon gerekebilir.

Estetik Diş Hekimliği

Son yılların en popüler dental branşlarından biri olan Estetik Diş Hekimliği, bilim ve sanatı birleştiren özelliklere sahiptir.

İmplant Tedavisi

En büyük diş problemlerinden biri diş eksikliği ve diş kaybıdır. Çeşitli nedenlerden kaynaklanan diş eksikliği, insanlarda çiğneme, konuşma ve estetik sorunlara neden olur.

Ortodonti

Ortodonti, diş hekimliğinin en önemli tıbbi dallarından biridir. Ortodonti tedavisi, birçok diş kliniğinde yapılmaktadır ve diş turizminde önemli bir tedavidir.

Protez Diş Tedavisi

Diş protezleri ikiye ayrılır. Çıkartılabilir ( hareketli ) ve sabit diş protezleri olarak uygulanır. Diş eksliğini gidermek için uygulanan tedavilerin sonuç vermediği durumlarda uygulanan bir tedavi yöntemidir.